2 Ocak 2013 Çarşamba

Dekorasyonda Sarı ve Siyah Renkler

sari-siyah-kanepe-gri-kus-evi
Sarı renk, iç dekorasyonda çok fazla tercih edilmese de, siyahla bir araya geldiğinde oluşan kontrast oldukça çarpıcı görünüyor. İç mekan dekorasyonunda ikili renkleri tercih etmekten yana olanlara ışık tutacağını düşündüğüm, sarı ve siyah tonların bir arada kullanıma dair bir kaç örnek sunuyorum sizlere.
yatak-sari-siyah-kanepe-dekorasyon
renkler-sari-siyah-yatak-dekor-ic-mekan
tablo-siyah-sari-somine-
koltuk-zebra-sari-duvar-koltuk-sari-siyah-ic-mekan
ic-mekan-tablo-sari-siyah-dekorasyon-
Fotoğraflar Homeanddecor'dan alınmıştır.

4 yorum:

şahane kadın dedi ki...

Oturma odami kesinlikle fume-sari istiyordum ancak yatak odasinda da gayet sevimli olmus :) ne guzel seyler paylasiyorsunuz cok hosuma gidiyor

Gulsen dedi ki...

Beğenmenize sevindim sevgiler :)

FERİDECO dedi ki...

Sarı rengini pek sevmiyorum bilmem niye ama dekorasyona çok güzel uymuş,paylaşımın için sağol canım benim nice mutlu senelere

Gulsen dedi ki...

Sağlıklı mutlu yıllar Ferideco :)